2010. január 7., csütörtök

7 dolog magamról



Először is köszönöm a felkérést Lujza gyöngyeitől és forget-me-not-tól.
Nehezet kértek tőlem, mert nem szeretek nyilvánosság előtt szerepelni, ez ki is derül a blogomról, hogy nem derül ki semmi rólam. :)

1. Imádom a gyerkőceimet, 15 hónap van köztük, nem sok időm marad mellettük, emiatt kedvenc foglalatosságomat a gyögyözést csak későn este tudom elkezdeni.

2. Nagyon szeretem a gyöngyöket. Képes vagyok úgyis venni belőlük, hogy semmi tervem sincs velük. Jó lesz még valamire :)

3. Szeretek aludni, de nagyon-nagyon.

4. A gyengém a csokoládé, amolyan Gombóc Arthúr vagyok. Persze azért bármit nem eszem meg.

5. Kicsit internetfüggő vagyok, szeretem a stratégiai játékokat is. De mostanában csak táblás játékkal játszom, főleg a családdal. Carcassone, Catan.

6. Szerintem eléggé jószívű vagyok, szeretek csakúgy ajándékozni.

7. Általában pozitívan állok a dolgokhoz, ami megkönnyíti az életemet és eléggé toleráns vagyok.


Hát szűken ennyi.
Nem tudom, hogy hány embert kell invitálni erre a jétékra, ez nem derült ki számomra.
De íme, akikről én tudni szertnék:


4 megjegyzés:

Monaperla írta...

:-) Hát nekem sem lesz egyszerű, de igyekszem megfelelni és megoldani ezt a feladatot!

Nikol írta...

Pff , nekem sem lesz könnyű, kicsi gondolkodási időt kérek. Köszi Gabi, hogy rám is gondoltál! :) :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Gabi, köszönöm szépen, hogy ennyit is megosztottál velünk Magadról. Hát, valóban nem szeretsz túl sok mindent elárulni Magadról, de én ezzel is bőven beértem. Örömmel olvastam a részleteket. :) Alíz

Forget-me-not írta...

Örülök, hogy írtál magadról. Ez a gyöngyvásárlás szerintem mindegyikünknél szenvedély, a világ összes vagyona sem lenne elég. :-)))
További szép napot és alkotásokat Neked!